• Welcome to ZD Forums! You must create an account and log in to see and participate in the Shoutbox chat on this main index page.

Attempt to Be the Largest Thread in DGN History

Joined
Feb 23, 2011
*Spontaneous Wolfy Ninja uses ninjutsu to blind everyone and now you all can't see meh.* :lol: < Hahaha <--- That's my evil laugh...
 

zeldahuman

Graphic Designer
Joined
Feb 22, 2011
Location
Akkala
Me no have access to my Wii at da moment. And me no have you friend code.





























(talking like this is fun... it's..relaxing)
 
Last edited:

zeldahuman

Graphic Designer
Joined
Feb 22, 2011
Location
Akkala
Highlight:

(French) Savannah, mon sweet sweet Savannah. Je t'aime de tout mon cœur. Tu me manques tellement, il me fait pleurer. Savannah poupée, je t'aime tellement! Juste à vous parler me donne la chair de poule. Je t'aime, ne jamais oublier que, ne m'a jamais oublier.

(Dutch) Oh mijn lieve Savannah,
Ik hou van je! Je bent mijn Savannah, en niets gaat veranderen. Je maakt me zo blij. Jij bent de enige die echt van me houdt voor mij, en ik dank jullie en hou van je voor. Babe, ik hou van je. Ik hou van je met heel mijn hart.

(Spanish) Mi Savannah, oh, cómo te amo! Usted es lo mejor que le ha sucedido a mí, y doy gracias a Dios con todo mi corazón para que le pone en mi vida. Te amo. Te amo con todo mi corazón!
Savannah mi amor, ¡oh, cómo te echo de menos! Me gustaría que estuvieras aquí conmigo ahora, pero, lamentablemente, está en la Florida. Pero quiero que sepas que Te amo. Te amo más que cualquier otra cosa en este universo. Por favor, vuelve a mí, mi dulce.

Te amo.

(Italian) Savannah tesoro mio, sei così bella, ti amo. Ti amo con tutto ciò che ho. Sei e sempre sarà la mia ragazza preferita. Sono così felice che tu sia nella mia vita.


Savannah, I miss you.
 

Users who are viewing this thread

Top Bottom