• Welcome to ZD Forums! You must create an account and log in to see and participate in the Shoutbox chat on this main index page.

Game Thread Mafia: The Legend of Korra Book Four

Status
Not open for further replies.

Rubik

King of Lorule Lounge
ZD Legend
Joined
Jan 19, 2018
Location
California
Gender
Yes
I also agree that people are bad at reading me and let me live too long as scum.

I'm not scum this game, though.
 

DekuNut

I play my drum for you
Joined
Jan 29, 2011
Location
Tangent Universe
All right I'm here now!
Finally.
I don't have much time to catch up before EoD, so I'm gonna cut it down to mostly just ISOs on Rubik and Giri for the moment.
 

DekuNut

I play my drum for you
Joined
Jan 29, 2011
Location
Tangent Universe
Just read over Rubik's posts
I think Minish hit it on the head when she was surprised at just how often he turned things towards talking about third parties. He did it a fair number of times, and something about it seems off. I do truly think he's third party though, not scum. If he was scum, he wouldn't have put as much emphasis on 3P after claiming 3P earlier in the day. It's not impossible, but for now I'm going to take him at his word. The question on if he's pro- or anti-town, however, is another matter entirely, which I'll still need to think about some. Namely, due to his comments, I doubt he's a survivor.
His vote on Doc is pretty OMGUS, but at the same time he's been on the defensive all game at this point.
Imma read up on Giri real fast and think on this man. But for the moment, I'll
Unvote
 

Morbid Minish

Forum Volunteer
Joined
Oct 1, 2016
i'm assuming you meant scum with the latter?
Yep, that's what I meant. Lmao.

idk what's going on with this vague "do you know what i mean" stuff and i don't really like it, maybe it's just because i'm not in the loop but is there any chance yall would be willing to clue in the rest of us. i'd get it if it had to do with night actions but it's day 1 and no one could possibly have role info, barring day action roles which i doubt have been implemented.
I had an idea why funnier may have asked that and that's why I thought his answer was interesting. Tbh, it's not anything big. And I don't even know for sure if me and funnier are thinking the same thing. But it's something that could be interesting later on, so it's probably best not to say it right now. I know it's frustrating with the secrecy stuff, but it's not anything that would make a difference right now I don't think.


Also, if Deku votes Giri I'm going to unvote and vote Giri as well so there's not a tie.
 

DekuNut

I play my drum for you
Joined
Jan 29, 2011
Location
Tangent Universe
Yep, that's what I meant. Lmao.



I had an idea why funnier may have asked that and that's why I thought his answer was interesting. Tbh, it's not anything big. And I don't even know for sure if me and funnier are thinking the same thing. But it's something that could be interesting later on, so it's probably best not to say it right now. I know it's frustrating with the secrecy stuff, but it's not anything that would make a difference right now I don't think.


Also, if Deku votes Giri I'm going to unvote and vote Giri as well so there's not a tie.
I'll be sure to tag you when I decide then. I would prefer no tie as well.
 

Morbid Minish

Forum Volunteer
Joined
Oct 1, 2016
Oh, and updated reads list - slight town lean for Deku.

I think the way he's catching up and isoing right now seems more like town Deku.
 

funnier6

Courage~
Forum Volunteer
Joined
Jun 7, 2017
Location
the past
Gender
Voe
Yep, that's what I meant. Lmao.



I had an idea why funnier may have asked that and that's why I thought his answer was interesting. Tbh, it's not anything big. And I don't even know for sure if me and funnier are thinking the same thing. But it's something that could be interesting later on, so it's probably best not to say it right now. I know it's frustrating with the secrecy stuff, but it's not anything that would make a difference right now I don't think.


Also, if Deku votes Giri I'm going to unvote and vote Giri as well so there's not a tie.
The real question is do you know why I asked if you knew

that’s the key really if you weren’t sure
 

Doc

BoDoc Horseman
Staff member
Moderator
Joined
Nov 24, 2012
Gender
Male
I'd rather Giri get lynched than myself.

I'd prefer Doc to either, though.
Any particular reason you prefer me over Giri? As of right now, I feel like you want to lynch me because of OMGUS and I was one of Minish’s scum leans.
 
Status
Not open for further replies.

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 1)

Top Bottom