• Welcome to ZD Forums! You must create an account and log in to see and participate in the Shoutbox chat on this main index page.

Search results

  1. 27ジョーカーソン

    Yeah man for sure, once I know a bit more

    Yeah man for sure, once I know a bit more
  2. 27ジョーカーソン

    just a wee bit really. I'm almost finished with my first year of learning it in high school, so...

    just a wee bit really. I'm almost finished with my first year of learning it in high school, so I'm no expert
  3. 27ジョーカーソン

    Photoshop the Avy!

    Self explanatory, just download the avatar of the person above you and do whatever the hell you want with it on photoshop. Ready go
  4. 27ジョーカーソン

    Nah I'm done with that stuff, at least for now.

    Nah I'm done with that stuff, at least for now.
  5. 27ジョーカーソン

    Animal Collective Super Thread

    I hope someone else here listens to them. I love them. Soooo much. SO yeah let's talk about them and stuff.
  6. 27ジョーカーソン

    BANNED - Another ZD Fan Fiction

    some top notch stuff right here. Liek if u cri evry tim
  7. 27ジョーカーソン

    The Great ZD Incident of Whateverism

    OH MY GOODNESS THAT IS A PERFECT DEPICTION OF ME NO JOKE THIS IS GREAT I LOVE IT 1000000000000000/27
  8. 27ジョーカーソン

    Things That Are on Your Mind

    I have a physical at the doctors in 3 days, which includes a urine test. I have so much weed in my system there's no way I can get it out. So yeah I'm gonna get caught, which will ruin my life. I'll most likely get time in juvenile detention for this, not to mention losing all the little trust...
  9. 27ジョーカーソン

    Things That Are on Your Mind

    I'm a street artist now
  10. 27ジョーカーソン

    Things That Are on Your Mind

    I've hit an all time low. Word spread at school that I'm a stoner. A lot of people hate me now. I'm deeper into depression then I ever think I've been. Of course when im depressed I turn to weed, it's all that can make me happy anymore. My girlfriend hates that side of me, and that's all I ever...
  11. 27ジョーカーソン

    The super revived ZD crush thread

    My crush is my girlfriend <3 Actually I'm high so I gotta be honest, there's a few other people I'm crushing on a bit. I'm a terrible person huh
  12. 27ジョーカーソン

    The Great ZD Incident of Whateverism

    27/10, leafleaf's seal of approval, all that jazz. Very good, nice original idea for a story, I can see it working out very nicely. 9/10 needs more drugs and romance
  13. 27ジョーカーソン

    Things That Are on Your Mind

    I'm really sorry DL. I'm sure it was a good run while it lasted :) and you'll find someone else, someone better, I'm sure of it
  14. 27ジョーカーソン

    Who is Your Best Friend on ZD?

    I know I haven't been on a lot recently but I still gots my besties. BlueLakeKylie Blue Canary DarkLink7 HeroOfTime KingOfHuckleberry Zelda13 I probably forgot to mention someone cuz I have a terrible memory. But you guys especially made ZD my home, I love you all with a fiery passion
  15. 27ジョーカーソン

    Things That Are on Your Mind

    Guys, I got a girlfriend It actually started out as a joke. Me and her joked a lot about us dating, and we were hanging out with friends after school before going to a party. The joking got to the point where we were holding hands while walking down the street, and cuddling before the party. At...
  16. 27ジョーカーソン

    The super revived ZD crush thread

    Yeah well like 100000 girls at my school are into me, so yeah I don't need no Internet love :P Except of course the one I like... Damn I'm in a bad mood
  17. 27ジョーカーソン

    The super revived ZD crush thread

    About damn time common guys
  18. 27ジョーカーソン

    Things That Are on Your Mind

    I was thinking about it... And I realized I'm a terrible person. Probably the worst human being I know
  19. 27ジョーカーソン

    Locked In: A ZD Fan Fiction

    I am this story's number 1 fan ;)
  20. 27ジョーカーソン

    Zelda Dungeon Chronicles

    Greatest of the great stories ever. <3
  21. 27ジョーカーソン

    The town of Hyrule, UKA

    The story will be put on hold till I have more computer access
  22. 27ジョーカーソン

    Things That Are on Your Mind

    Well. Some of you may have noticed I haven't been on recently. It's kinda a long story so I'll sum it up for ya. My mom found out about stuff, I think by reading my fb messages, but she only confronted me about one of the things, and I got in a bunch of trouble for lying about it. Anyway she...
  23. 27ジョーカーソン

    Locked In: A ZD Fan Fiction

    <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<...
  24. 27ジョーカーソン

    Journey Miraga RP

    ((poke poke. anyone interested in continuing?))
  25. 27ジョーカーソン

    Twilight Princess RP

    ((gee whiz guys slow down)) Robin glared at the newcomers, growling under his breath. He was angry, very angry. He found himself unable to speak, the same way he had when he had first seen Madi. He was staring at that twili, rage fuling through him. He knew the stupidity of his move, but didn't...
  26. 27ジョーカーソン

    Twilight Princess RP

    Robin nodded to his friends. "I got this." he said with a grin. He stepped out and walked towards the newcomers, hands raised lazily. "So sorry about that, we thought maybe you were someone dangerous." he put his hands on his hips, looking them up and down. "Obviously we were wrong. We're just a...
  27. 27ジョーカーソン

    How old are you?

    Ugh December is right before my birthday >:( so december I would basically be 16, but not quite
  28. 27ジョーカーソン

    Things That Are on Your Mind

    I cant accept a compliment. When people tell me I'm attractive or "Every girl in school thinks you're hot" Im just so sure it's not true idk how to react. I've convinced myself I'm so unlikable and ugly so I assume everyone hates me. And I always think people are lying. Late night thoughts
  29. 27ジョーカーソン

    Things That Are on Your Mind

    I got herpes. I was playing spin the bottle with these two lady friends and turns out one of them has herpes. I'm getting a cold sore now. This sucks.
  30. 27ジョーカーソン

    Locked In: A ZD Fan Fiction

    <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
  31. 27ジョーカーソン

    The super revived ZD crush thread

    well... i legit used to be crushin on BlueLakeKylie, but then i was like i should focus on my real life stuff. also Zelda13. to be completely honest tho i can't get completely attached to someone i only know online, cuz physical interaction is very important to me. Not because i've never seen...
  32. 27ジョーカーソン

    Truth or Lie

    false, you are a bird therefore you could not digest chicken, making it rather unenjoyable i have a life
  33. 27ジョーカーソン

    How do you rate yourself as a kisser?

    actually i've never kissed someone with it meaning anything. i just got some girls to kiss me cuz i was horny. i actually feel like crap about that cuz i always wanted my first kiss to mean something. it's honestly best to wait for the right person anyway
  34. 27ジョーカーソン

    How do you rate yourself as a kisser?

    no i'm just a jerk who tricks girls into doing things with me, most people haven't tongued by my age
  35. 27ジョーカーソン

    How do you rate yourself as a kisser?

    apparently i'm really really good lol. every girl i've kissed has said i'm the best ever. one girl said i used a bit too much tongue, so probably a 9/10
  36. 27ジョーカーソン

    The town of Hyrule, UKA

    Thanks bro. Btw if anyone has any criticisms, i will gladly accept them, i want to make the best story i can
  37. 27ジョーカーソン

    The town of Hyrule, UKA

    EPISODE ONE: AN INTRODUCTION OF SORTS Once upon a time, there was a small town in the United Kingdoms of America (UKA) called Hyrule. Few people were able to live in this town due to the pure strangeness of it's residents. Our story will follow one of these bizzarre creatures, a self-righteous...
  38. 27ジョーカーソン

    Zelda Dungeon Chronicles

    still best story ever. 10000000000000000000000/10
  39. 27ジョーカーソン

    Twilight Princess RP

    Robin could tell Aspira looked concerned. "Don't worry, I'll protect you from any harm." He said with a smile, patting his sword in it's hilt at his waist
  40. 27ジョーカーソン

    Locked In: A ZD Fan Fiction

    #1 story of all time. I think the secret relationship between leaf leaf and lemmy koopa should be explored ;) 9/10 needs more drugs and romance
  41. 27ジョーカーソン

    Locked In: A ZD Fan Fiction

    i'm lovin it. very good imagery and describing stuff. it was almost as if i was there needs more leaf leaf, my only complaint. ;)
  42. 27ジョーカーソン

    Which Song Are You Currently Listening To?

    ohhh my gosh the feels this song gives me. it's got some great lyrics too
  43. 27ジョーカーソン

    Which Song Are You Currently Listening To?

    and of course the standby animal collective song
  44. 27ジョーカーソン

    Which Song Are You Currently Listening To?

    My first animal collective song, super good
  45. 27ジョーカーソン

    Twilight Princess RP

    Robin squeezes Aspira's hand. "Come on, i have a great idea," He said, grinning even bigger. "Let's go see my old buddies the Gorons." He winked and pulled her by the hand toward death mountain. "Come on Rauro, we're not gonna go without you!"
  46. 27ジョーカーソン

    Which Song Are You Currently Listening To?

    Such an amazing song. If you don't like the intro keep listening to like halfway through, it's really really good when the singing comes in. Also it's the first song to officially sample Grateful Dead
  47. 27ジョーカーソン

    Twilight Princess RP

    Crap, Robin thought, Now she knows we're sneaking out. He realised she didn't seem to object to his late night walk, so he simply said, "Sorry sis, i know how much you need your beauty sleep." And Grinned up at her
  48. 27ジョーカーソン

    Things That Are on Your Mind

    i start school tomorrow too. it's been awhile since i've been to "real school" so i'm really nervous, and idk anyone.
  49. 27ジョーカーソン

    27LeafLeaf's Song request thread

    Just so all yous know, i don't have a lot of recording stuff or instruments right now since i'm in the process of moving, so i won't have a lot of time or resources so i'll only be able to make acoustic simple versions of songs, which i could expand on later
Top Bottom